+381 (0)11 3290 362 Prijava za trial

Upravljanje Poslovanjem

ERP+DMS

Šta je UniDocs Business Box ERP+DMS?

UniDocs Business Box ERP+DMS je sistem za integrisano upravljanje poslovanjem, poslovnim procesima, dokumentima i podacima. Obuhvata sve segmente poslovanja, uključujući poslovno-dokumentacione procese pre i posle evidentiranja poslovnih promena u ERP sistemu.

Preuzmi pdf brošuru

Omogućava obavljanje sledećih osnovnih funkcija u okviru poslovnog sistema:

Jedinstvena evidencija partnera

Jedinstvena evidencija materijala, proizvoda i usluga

Vođenje delovodnika i svih knjiga

Upravljanje magacinima

Evidencija ugovora i njihovih parametara

Planiranje, praćenje i upravljanje tokovima novca i likvidnosti

Platni promet

Fakturisanje i obrada faktura i srodnih dokumenta

Prodaja i nabavka

Blagajna, Osnovna sredstva, Kadrovska

Knjiženje finansijskih dokumenata i promena i obračun PDV

Nalozi za knjiženje, Glavna knjiga

Izveštaji i analize

Unapredite poslovanje uvođenjem UniDocs Business Box-a

UniDocs Business Box omogućava efikasno upravljanje razmenom dokumenata između korisnika sistema što donosi efikasno praćenje događaja u sistemu.

Čuvanje kompletne istorije događaja u sistemu obezbedjuje potpunu sledljivost svih radnih operacija. Razmena dokumenata sa okolinom postaje značajno olakšana sprovođenjem definisanih poslovnih procedura kroz organizovan sistem.

Vidi više

Moduli

Oblasti Primene

Više o oblastima

Karakteristike

Skalabilnost UniDocs-a omogućava njegovo brzo i uspešno uvođenje u preduzeća različitih veličina i složenosti, od nekoliko, pa sve do nekoliko hiljada radnih mesta.

Brzo i lako se uvodi u sve delove preduzeća, bez obzira da li rade sa poslovnom, pravnom ili tehničkom dokumentacijom.

Sistemski zahtevi

Pogledajte koji su sistemski zahtevi za korišćenje UniDocs Document Management System-a i uverite se da naš proizvod radi podjednako dobro na novijim i starijim računarima.

Šta drugi kažu

  • Nakon nekoliko godina, Telekom je razvio dobar informacioni sistem koga uspešno koristi 7.000 ljudi. Uz pomoć ovog sistema, 30 miliona poslova i 120 miliona zadataka su kompletirani. Došao je trenutak za dokumentacioni sistem. Telekom se opredelio za UniDocs, dokument-menadžment sistem koji omogućava jednostavno kreiranje dokumenata i unos datoteka, laku pretragu po upitu. UniDocs je na razne načine puno doprineo poboljšanju efikasnosti u poslovanju Telekoma.

    Radovan Cvetković

    Direktor IT sektora u Telekomu

  • UniDocs je izvanredna domaća dokument menadžment aplikacija. Od kad smo uveli UniDocs, kompletna dokumentacija uvek postaje dostupna i što je važnije, ne gubi se niti se pogrešno smešta.

    Natalija Matović

    dipl. ecc. referent za sistem kvaliteta Zavod za urbanizam Subotica

  • Na tržištu Bugarske su se pre dolaska UniDocs-a mogla naći samo tri sistema za upravljanje dokumentima, a od njih samo jedan predstavlja kompletno rešenje koje će biti konkurencija proizvodu kompanije OSA. Pored toga što i bugarsko IT tržište oseća posledice krize, kompanije i dalje ulažu u softver, posebno onaj koji im može doneti uštede. A UniDocs to definitivno može jer omogućava efikasniju organizaciju poslovanja i smanjuje gubljenje vremena na pronalaženje dokumenata, dok istovremeno pruža dodatnu bezbednost svih dokumenata koji cirkulišu kroz ovaj sistem. Baš zbog toga očekujem da će naši klijenti, na prvom mestu tri mobilna operatora u Bugarskoj, biti izuzetno zainteresovani za primenu ovog rešenja.

    Dimitar Dimitrov

    menadžer prodaje ASI company, Bugarska

Zakažite demo sastanak

Napravite iskorak u vašem poslovanju, prijavite se za demo verziju
UniDocs Document Management System proizvoda.

Prijava za trial