Omogućava formiranje, obradu, slanje i arhiviranje dokumenata, pretraživanje arhive, rad sa revizijama, publikovanje dokumenata i pregled oglasnih tabli. Obezbeđuje alate za grupisanje dokumenata u predmete i projekte, uređivanja sadržaja i ostale operacije sa istim. Jednostavnost i intuitivnost ovog modula garantuje lako prihvatanje, jednostavnu i kratku obuku korisnika, uz potpunu standardizaciju računarskog okruženja.
UniDocs Client je glavni korisnički (klijentski) modul sistema. Treba da se nađe na svakom od radnih mesta koje učestvuju u nekom od automatizovanih poslovnih procesa, odnosno obrađuju (formiraju, menjaju, pregledaju ili verifikuju) neki od dokumenata u vezi sa ovim procesima.
Modul UniDocs Client korisnicima omogućuje obavljanje svih potrebnih operacija sa dokumentima kroz jedinstveni korisnički interfejs. Obezbeđuje alate za grupisanje dokumenata u predmete i projekte, uređivanja sadržaja i ostale operacije sa istim. Jednostavnost i intuitivnost ovog modula garantuje njegovo lako prihvatanje od strane korisnika, kao i zbog toga što je poslovanje na ovaj način automatizovano, olakšano i ubrzano.
U okviru ovog modula na raspolaganju su vam sledeće funkcije:
- Stalni uvid u spisak primljenih, poslatih i dokumenata u radu
- Formiranje novog dokumenta
- Izmena postojećeg dokumenta
- Pregled postojećeg dokumenta
- Unos, izmena i pregled opisnih podataka (atributa) o dokumentu (sekundarnog dokumenta)
- Pregled putanje dokumenta
- Automatsko, ručno i slanje dokumenta korak u nazad
- Pregled i održavanje oglasnih tabli
- Arhiviranje dokumenata
- Višekriterijumsko pretraživanje dokumenata i preuzimanje iz arhive
- Upravljanje revizijama dokumenata
- Formiranje dokumenata sa prilozima (dokumenti sa više datoteka)
- Rad sa složenim dokumentima (fasciklama)
- Zaštita pojedinačnog dokumenta
- Delegiranje dozvola za pojedinačni dokument
- Postavljanje kriterijuma za alarme
- Kreiranje i čuvanje najrazličitijih izveštaja
UniDocs Client, pored navedenih osnovnih operacija korisnicima obezbeđuje i dodatne funkcionalnosti, kao što su:
- Elektronsko potpisivanje datoteka dokumenata (zahteva PKI infrastrukturu)
- Preuzimanje dokumenata sa mail klijenta MS Outlook
- Slanje dokumenta elektronskom poštom putem MS Outlook-a
- Automatski uvoz dokumenta sa mrežnog skenera
Sve navedene funkcije su kontrolisane UniDocs-ovim globalnim sistemom dozvola, tako da svaki od korisnika na dokumentima određene klase može da izvrši samo one operacije za koje mu je data odgovarajuća dozvola. U Unidocs Client 7 verziji ovom modulu je pridružen modul Manager, čime se jednostavnom dodelom dozvole korisniku omogućavaju dodatne mogućnosti kao što su:
- Nadzor svih ili grupe korisnika u sistemu,
- Preusmeravanje toka dokumenata,
- Pretraživanje dokumenata u svim statusima,
- Formiranje statističkih izveštaja o efikasnosti i trajanju pojedinih akcija nad dokumentima
UniDocs Client se može koristiti u Desktop ili WEB verziji. Desktop verzija predstavlja standardnu Windows aplikaciju, dok WEB verzija radi u okruženju web pretraživača (Internet Explorer) kao tanki klijent.