Uvođenjem UniDocs Document Management System-a u vašu organizaciju obezbedili bi:
- Uštedu u vremenu za pronalaženje, razmenu i pristup dokumentaciji,
- Jedinstvenu sredinu za rad sa dokumentima,
- Podršku standardima,
- Optimizovano moderno preduzeće,
- Veću brzinu i pouzdanost distribucije dokumentacije,
- Eliminisanje mogućnosti kašnjenja i gubitka dokumentacije,
- Veću preglednost poslovanja kroz praćenje poslovnih zadataka i predmeta,
- Implementaciju poslovnih pravila i radnih procedura (work-flow)
- Centralizaciju arhivske građe,
- Oslobađanje prostora koji je do tada korišćen za smeštaj arhive,
- Dostupnost i strogo kontrolisan pristup dokumentima u skladu sa definisanim pravima za rad svih
- autentifikovanih i autorizovanih korisnika,
- Visok nivo bezbednosti dokumenata, jer bez obzira na lakoću korišćenja UniDocs zadovoljava najstrožije zahteve bezbednosti informacionih sistema, čuvajući dokumenta i podatke od slučajnih grešaka ili neovlašćenih upada u sistem,
- Smanjene troškove rada sa dokumentacijom i troškove potrošnog materijala
- Optimizovane poslovne procese i povećanu produktivnost zaposlenih,
- Tekuća verzija dokumenta se uvek nalazila na pravom mestu u pravo vreme.
Formiranje, obrada i distribucija dokumenata postaju efikasne i sigurne, a sistem vodi kompletan istorijat događaja i obezbeđuje potpun i logičan sled rada sa dokumentima. Naravno, UniDocs sam vodi računa o svim međuverzijama dokumenta u toku procesa njegove obrade. Arhiviranje je jednostavno, a arhivirani dokumenti su trenutno dostupni. Njihovo pronalaženje znatno je olakšano efikasnim sistemom višekriterijumskog pretraživanja arhive. Automatsko upravljanje revizijama dokumenta zadovoljava kriterijume definisane različitim tehničkim standardima, a mogućnost publikovanja dokumenta na oglasne table, UniDocs čini potpuno kompatibilnim sa zahtevima sistema kvaliteta prema standardima serije ISO 9000.
Pored toga dobijate mogućnost :
- Lako uvođenja sistema kvaliteta u Vaše preduzeće
- Integracije sa postojećim informacionim sistemima i bazama podataka
- Kompletno upravljanje projektima i projektnom dokumentacijom
- Upravljanje dokumentacijom i informacionim sadržajima
- A sve to sačuvano u jedinstvenoj arhivi