Prednosti

Uvođenjem UniDocs Document Management System-a u vašu organizaciju obezbedili bi:

  • Uštedu u vremenu za pronalaženje, razmenu i pristup dokumentaciji,
  • Jedinstvenu sredinu za rad sa dokumentima,
  • Podršku standardima,
  • Optimizovano moderno preduzeće,
  • Veću brzinu i pouzdanost distribucije dokumentacije,
  • Eliminisanje mogućnosti kašnjenja i gubitka dokumentacije,
  • Veću preglednost poslovanja kroz praćenje poslovnih zadataka i predmeta,
  • Implementaciju poslovnih pravila i radnih procedura (work-flow)
  • Centralizaciju arhivske građe,
  • Oslobađanje prostora koji je do tada korišćen za smeštaj arhive,
  • Dostupnost i strogo kontrolisan pristup dokumentima u skladu sa definisanim pravima za rad svih
  • autentifikovanih i autorizovanih korisnika,
  • Visok nivo bezbednosti dokumenata, jer bez obzira na lakoću korišćenja UniDocs zadovoljava najstrožije zahteve bezbednosti informacionih sistema, čuvajući dokumenta i podatke od slučajnih grešaka ili neovlašćenih upada u sistem,
  • Smanjene troškove rada sa dokumentacijom i troškove potrošnog materijala
  • Optimizovane poslovne procese i povećanu produktivnost zaposlenih,
  • Tekuća verzija dokumenta se uvek nalazila na pravom mestu u pravo vreme.

Formiranje, obrada i distribucija dokumenata postaju efikasne i sigurne, a sistem vodi kompletan istorijat događaja i obezbeđuje potpun i logičan sled rada sa dokumentima. Naravno, UniDocs sam vodi računa o svim međuverzijama dokumenta u toku procesa njegove obrade. Arhiviranje je jednostavno, a arhivirani dokumenti su trenutno dostupni. Njihovo pronalaženje znatno je olakšano efikasnim sistemom višekriterijumskog pretraživanja arhive. Automatsko upravljanje revizijama dokumenta zadovoljava kriterijume definisane različitim tehničkim standardima, a mogućnost publikovanja dokumenta na oglasne table, UniDocs čini potpuno kompatibilnim sa zahtevima sistema kvaliteta prema standardima serije ISO 9000.

Pored toga dobijate mogućnost :

  • Lako uvođenja sistema kvaliteta u Vaše preduzeće
  • Integracije sa postojećim informacionim sistemima i bazama podataka
  • Kompletno upravljanje projektima i projektnom dokumentacijom
  • Upravljanje dokumentacijom i informacionim sadržajima
  • A sve to sačuvano u jedinstvenoj arhivi