Unapredite poslovanje uvođenjem UniDocs Business Box-a
UniDocs Business Box omogućava efikasno upravljanje razmenom dokumenata između korisnika sistema što donosi efikasno praćenje događaja u sistemu.
Čuvanje kompletne istorije događaja u sistemu obezbedjuje potpunu sledljivost svih radnih operacija. Razmena dokumenata sa okolinom postaje značajno olakšana sprovođenjem definisanih poslovnih procedura kroz organizovan sistem.
Moduli
Karakteristike
Skalabilnost UniDocs-a omogućava njegovo brzo i uspešno uvođenje u preduzeća različitih veličina i složenosti, od nekoliko, pa sve do nekoliko hiljada radnih mesta.
Brzo i lako se uvodi u sve delove preduzeća, bez obzira da li rade sa poslovnom, pravnom ili tehničkom dokumentacijom.
Sistemski zahtevi
Pogledajte koji su sistemski zahtevi za korišćenje UniDocs Document Management System-a i uverite se da naš proizvod radi podjednako dobro na novijim i starijim računarima.
Šta drugi kažu
Zakažite demo sastanak
Napravite iskorak u vašem poslovanju, prijavite se za demo verziju
UniDocs Document Management System proizvoda.