+381 (0)11 3290 362 Prijava za trial

Upravljanje Dokumentima

Document management system

Šta je UniDocs DMS?

UniDocs DMS je otvoren programski sistem za upravljanje dokumentacijom (Document Management) opšte namene. Pogodan je za postavljanje u svim poslovnim sistemima, bez obzira na njihovu veličinu ili delatnost.

Preuzmi pdf brošuru

Omogućava obavljanje sledećih osnovnih funkcija u okviru poslovnog sistema:

Upravljanje razmenom dokumenata između korisnika sistema

Kreiranje, organizacija, održavanje i efikasno korišćenje arhive dokumenata

Upravljanje razmenom dokumenata sa okolinom

Čuvanje kompletne istorije događaja u sistemu

Unapredite poslovanje uvođenjem UniDocs DMS-a

UniDocs DMS omogućava efikasno upravljanje razmene dokumenata između korisnika sistema što donosi efikasno praćenje događaja u sistemu.

Čuvanje kompletne istorije događaja u bazi podataka obezbeđuje potpunu sledljivost svih radnih operacija. Razmena dokumenata sa okolinom postaje značajno olakšana sprovođenjem definisanih poslovnih procedura kroz organizovan sistem.

Vidi više

Moduli

UniDocs sistem sadrži različite module koji dodatno proširuju funckionalnost osnovnog sistema i na taj način ubrazavaju radne procese u okviru kompanije i kao rezultat daju uredno skladištenu i sortiranu dokumentaciju.

Proširenja

Proširenja UniDocs sistema poboljšavaju funkcionalnost, pomažu integraciju sistema sa vašim Microsoft office aplikacijama, dodaju mogućnost elektronskog potpisa i mnoge druge opcije.

Word, Excel i Outlook Add-in

Za vodeće programe za formiranje, izmene i pregled dokumenata poput MS Office alata UniDocs ima podršku koja omogućava njihovu potpunu integraciju u dokumentacioni sistem.

Pročitaj više

UniDocs Signature

UniDocs je opremljen podsistemom za elektronsko potpisivanje dokumenata digitalnim sertifikatom i smart karticom, primenjivim na bilo koji format zapisa datoteke dokumenta.

Pročitaj više

LoadBalance

LoadBalance je proširenje koje omogućava instalaciju UniDocs App Servera na više servera. LoadBalance meri opterećenost svih aplikativnih servera koji postoje u sistemu i njihovim rangiranjem usmerava korisnika na Aplikativni server sa najmanjim brojem zahteva tj. sa najmanjim opterećenjem.

Pročitaj više

Alarm Client

Pored osnovne funkcionalnosti alarmiranja korisnika u vidu zvučne i tekstualne poruke o radnjama koje su se desile ili se nisu desile nad dokumentom u skladu s radnjom koju je korisnik želeo da prati i koja je vezana za Client modul, postoji i Alarm Client kao posebna funkcionalnost UniDocs sistema za upravljanje dokumentima.

Pročitaj više

Work Flow Desiger

UniDocs WorkFlow Designer je nezavisni modul, realizovan kao Windows desktop programski paket sa grafičkim interfejsom za formiranje i opisivanje dijagrama poslovnih procesa po BPMN notaciji sandardizovanoj od strane OGC, koji sve podatke zapisuje u XPDL, XML zapisu za opis poslovnih procesa standardizovanom od strane međunarodne organizacije Workflow Management Coalition.

Pročitaj više

XML Support

XML (Extensive Markup Language) predstavlja standard u domenu razmene podataka u okviru heterogenih mreža i između različitih informacionih sistema. Većina programskih sistema i razvojnih okruženja je u stanju da lako prihvati i upravlja različitim vrstama XML specifikacija, što omogućava lake i brze integracije između raznorodnih informacionih i dokumentacionih sistema.

Pročitaj više

UniDocs SOS (Small Office Solution) je sistem za upravljanje dokumentima i poslovnim procesima prilagođen potrebama malih preduzeća.

Kontaktirajte nas za ponudu

Kontakt

Karakteristike

Skalabilnost UniDocs-a omogućava njegovo brzo i uspešno uvođenje u preduzeća različitih veličina i složenosti, od nekoliko, pa sve do nekoliko hiljada radnih mesta.

Brzo i lako se uvodi u sve delove preduzeća, bez obzira da li rade sa poslovnom, pravnom ili tehničkom dokumentacijom.

Sistemski zahtevi

Pogledajte koji su sistemski zahtevi za korišćenje UniDocs Document Management System-a i uverite se da naš proizvod radi podjednako dobro na novijim i starijim računarima.

Šta drugi kažu

  • Nakon nekoliko godina, Telekom je razvio dobar informacioni sistem koga uspešno koristi 7.000 ljudi. Uz pomoć ovog sistema, 30 miliona poslova i 120 miliona zadataka su kompletirani. Došao je trenutak za dokumentacioni sistem. Telekom se opredelio za UniDocs, dokument-menadžment sistem koji omogućava jednostavno kreiranje dokumenata i unos datoteka, laku pretragu po upitu. UniDocs je na razne načine puno doprineo poboljšanju efikasnosti u poslovanju Telekoma.

    Radovan Cvetković

    Direktor IT sektora u Telekomu

  • UniDocs je izvanredna domaća dokument menadžment aplikacija. Od kad smo uveli UniDocs, kompletna dokumentacija uvek postaje dostupna i što je važnije, ne gubi se niti se pogrešno smešta.

    Natalija Matović

    dipl. ecc. referent za sistem kvaliteta Zavod za urbanizam Subotica

  • Na tržištu Bugarske su se pre dolaska UniDocs-a mogla naći samo tri sistema za upravljanje dokumentima, a od njih samo jedan predstavlja kompletno rešenje koje će biti konkurencija proizvodu kompanije OSA. Pored toga što i bugarsko IT tržište oseća posledice krize, kompanije i dalje ulažu u softver, posebno onaj koji im može doneti uštede. A UniDocs to definitivno može jer omogućava efikasniju organizaciju poslovanja i smanjuje gubljenje vremena na pronalaženje dokumenata, dok istovremeno pruža dodatnu bezbednost svih dokumenata koji cirkulišu kroz ovaj sistem. Baš zbog toga očekujem da će naši klijenti, na prvom mestu tri mobilna operatora u Bugarskoj, biti izuzetno zainteresovani za primenu ovog rešenja.

    Dimitar Dimitrov

    menadžer prodaje ASI company, Bugarska

Zakažite demo sastanak

Napravite iskorak u vašem poslovanju, prijavite se za demo verziju
UniDocs Document Management System proizvoda.

Prijava za trial