Unapredite poslovanje uvođenjem UniDocs DMS-a
UniDocs DMS omogućava efikasno upravljanje razmene dokumenata između korisnika sistema što donosi efikasno praćenje događaja u sistemu.
Čuvanje kompletne istorije događaja u bazi podataka obezbeđuje potpunu sledljivost svih radnih operacija. Razmena dokumenata sa okolinom postaje značajno olakšana sprovođenjem definisanih poslovnih procedura kroz organizovan sistem.
Moduli
UniDocs sistem sadrži različite module koji dodatno proširuju funckionalnost osnovnog sistema i na taj način ubrazavaju radne procese u okviru kompanije i kao rezultat daju uredno skladištenu i sortiranu dokumentaciju.
Proširenja
Proširenja UniDocs sistema poboljšavaju funkcionalnost, pomažu integraciju sistema sa vašim Microsoft office aplikacijama, dodaju mogućnost elektronskog potpisa i mnoge druge opcije.
Word, Excel i Outlook Add-in
Za vodeće programe za formiranje, izmene i pregled dokumenata poput MS Office alata UniDocs ima podršku koja omogućava njihovu potpunu integraciju u dokumentacioni sistem.
UniDocs Signature
UniDocs je opremljen podsistemom za elektronsko potpisivanje dokumenata digitalnim sertifikatom i smart karticom, primenjivim na bilo koji format zapisa datoteke dokumenta.
LoadBalance
LoadBalance je proširenje koje omogućava instalaciju UniDocs App Servera na više servera. LoadBalance meri opterećenost svih aplikativnih servera koji postoje u sistemu i njihovim rangiranjem usmerava korisnika na Aplikativni server sa najmanjim brojem zahteva tj. sa najmanjim opterećenjem.
Alarm Client
Pored osnovne funkcionalnosti alarmiranja korisnika u vidu zvučne i tekstualne poruke o radnjama koje su se desile ili se nisu desile nad dokumentom u skladu s radnjom koju je korisnik želeo da prati i koja je vezana za Client modul, postoji i Alarm Client kao posebna funkcionalnost UniDocs sistema za upravljanje dokumentima.
Work Flow Desiger
UniDocs WorkFlow Designer je nezavisni modul, realizovan kao Windows desktop programski paket sa grafičkim interfejsom za formiranje i opisivanje dijagrama poslovnih procesa po BPMN notaciji sandardizovanoj od strane OGC, koji sve podatke zapisuje u XPDL, XML zapisu za opis poslovnih procesa standardizovanom od strane međunarodne organizacije Workflow Management Coalition.
XML Support
XML (Extensive Markup Language) predstavlja standard u domenu razmene podataka u okviru heterogenih mreža i između različitih informacionih sistema. Većina programskih sistema i razvojnih okruženja je u stanju da lako prihvati i upravlja različitim vrstama XML specifikacija, što omogućava lake i brze integracije između raznorodnih informacionih i dokumentacionih sistema.
UniDocs SOS (Small Office Solution) je sistem za upravljanje dokumentima i poslovnim procesima prilagođen potrebama malih preduzeća.
Karakteristike
Skalabilnost UniDocs-a omogućava njegovo brzo i uspešno uvođenje u preduzeća različitih veličina i složenosti, od nekoliko, pa sve do nekoliko hiljada radnih mesta.
Brzo i lako se uvodi u sve delove preduzeća, bez obzira da li rade sa poslovnom, pravnom ili tehničkom dokumentacijom.
Sistemski zahtevi
Pogledajte koji su sistemski zahtevi za korišćenje UniDocs Document Management System-a i uverite se da naš proizvod radi podjednako dobro na novijim i starijim računarima.
Šta drugi kažu
Zakažite demo sastanak
Napravite iskorak u vašem poslovanju, prijavite se za demo verziju
UniDocs Document Management System proizvoda.